18.4.14

Dobro jutro 8.1 :)

Obećao sam detaljan review novog 8.1 updatea za Windows Phone - kako to izgleda i funkcioniše na modelu Lumia 920.
Većina toga je već opisano na mnogim tech portalima pa oni koje to zanima su vjerovatno već dosta toga i pročitali. Oni koji nisu, i oni koji još razmišljaju da li da se upuste u ovu avanturu, moja preporuka je definitivno! Isplati se, za malo truda oko preuzimanja i instalacije, dobijate zaista mnogo! Moram naglasiti da instalacijom 8.1 update-a, obzirom da još nije, niti će u narednih godinu dana izaći kao zvanični update, vjerovatno gubite garanciju na vaš Nokia uređaj, pogotovo kada su u pitanju pojedini domaći trgovci koji jedva čekaju da vam ospore garanciju za uređaj koji ste kod njih kupili. Dakle, download i instalacija verzije 8.1 je isključivo vaša odgovornost.

Ja nisam imao tu dilemu obzirom da je moja Lumia 920 van garancije. Jednom prilikom, nesretnim slučajem mi je ispala i pod uticajem Marfijevog zakona koji kaže da "kriška hljeba uvijek pada na namazanu stranu", tako je i moja Lumia kriška pala na display stranu, pri čemu je isti naravno pukao. Nakon popravke, ne jeftine, rado sam se upustio u avanturu 8.1 i, bar do sada, imam samo riječi hvale.

Da ne filozofiram dalje, obećanje nisam zaboravio, kroz par dana ću zaokružiti moje iskustvo sa 8.1 updateom i naravno, Cortanom. Utiske ću objaviti u jednom detaljnijem postu. Također, pozivam vas koji pratite blog, da podijelite svoja iskustva sa nama. Pošaljite na emir.920@nokiamail.com, rado ćemo objaviti i vaše utiske.

Kako napisah u naslovu - želim vam dobro ovo hladno aprilsko jutro uz jednu Nokijinu zabavnu reklamu :)


Nema komentara: